اسکاری دیگر به چلسی ملحق شد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

باشگاه چلسی در اوایل این هفته میزبان مهمانی بسیار ویژه بود. اسکار پیسانو، کودک هشت ساله و طرفدار چلسی به همراه خانواده اش از کمپ تمرینی کوبهام بازدید کردند.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اسکار هشت ساله که از سرطان خون رنج می برد و نیاز به تعویض و انتقال هفتگی خون دارد، وقت خود را در کنار جان تری و چند تن دیگر از اعضای تیم، از جمله روبی دیمتئو و بازیکن هم اسمش، اسکار گذراند.
 

مت، پدر اسکار که خود نیز طرفدار چلسی می باشد، توضیح داد که این روز چقدر برای خانواده اش لذت بخش بوده است.
 

پدر اسکار گفت : " من فقط دوست دارم که از همه اعضای باشگاه که اشخاصی فوق العاده بودند تشکر کنم. آن ها بهترین روز اسکار را رقم زدند. "
 

وی ادامه داد : " او در فوتبال و چلسی غرق شده است و دیدار با قهرمانانش برای او فوق العاده بود. ما همه طرفداران چلسی هستیم و این برای همه ما ارزشمند بود. این یک موقعیت شگفت انگیز برای این کار بود. "


مت توضیح داد : " باشگاه ما را برای بازی یک شنبه دعوت کرد. زمان این دعوت واقعا برای ما دشوار بود، اما این به اسکار کمک می کرد و روزی شگفت انگیز برایش رقم می زد. اسکار پسر بزرگیست. ما به داشتن او افتخار می کنیم و او با شجاعت با مشکلاتی که دارد مقابله می کند. "
 

پدر اسکار در ادامه گفت  " همه افراد اینجا بسیار حمایت کردند. اسکار زمان زیادی را در بیمارستان سپری کرده است و هر هفته به انتقال و تعویض خون نیاز دارد تا به زندگی ادامه دهد. "
 


اسکار تمرینات را تماشا و با بازیکنان دیدار کرد و همچنین هدیه ای از کاپیتان جان تری دریافت نمود. سپس به ورزشگاه استمفوردبریج رفت و بازی چلسی-لیورپول را که در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید، از نزدیک تماشا کرد.
 



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 108442
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12